torsdag 27 januari 2011

Frusen!

Sitter smått frusen i sängen och funderar på vad jag har gjort idag. Kom fram till att de inte är speciellt mycket. I varje fall inte tillräckligt mycket eller intressant för att de ska vara speciellt kul att läsa om. Men något måste jag väl skriva nu när jag redan börjat så kan ju berätta att jag har fixat lite med ansökningar till högskolor. Några av de som jag ska söka till vill ha en hel drös med papper och arbetsprover. Måste ju skicka ansökningarna innan jag åker annars blir de för sent.

Gick en promenad med hunden också. Måste ju passa på att njuta av vintern och kylan nu, skämt å sido. Känner verkligen att de är dags att åka ifrån snön nu. Tro de eller ej men jag har fått tillräckligt med vinter för i år. Känns så himla skönt att jag kommer hem när all snö är borta! (och så är den inte de, skulle ju vara väl ironiskt).

Drömde första mardrömmen om resan inatt. Glömde min neccesär och en massa annat och missade flyget men sen visade sig att de inte va den dagen jag skulle åka och ah ni vet hur drömmar är. De va inte kul i alla fall för jag vill verkligen inte glömma nått viktigt. Och eftersom jag inte kan packa så mycket så är ju typ allt jag ska ha med mig viktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar