torsdag 10 februari 2011

Frågor o svar

Dags att sova. klockan är redan midnatt här. Imorgon är de äntligen min tur att vara med på Feeding the hungry och jag ser jättemycket fram emot de!

Fråga
- Nu har du varit hemmifrån över en vecka saknar du oss här hemma? Vem är Vanessa, är hon ledare? Tur att det inte var dina naglar som blev målade, när du skulle tvätta tälten. Vad gör man när man smittar barnen? klockan är nu i sverige 6.50 på morgonen, saknar dig men förstår att du har det bra men väldigt annorlunda.  
kramar i massor 
mamma

Svar: Mamma vad menar du med smittar barnen? Har jag råkat skriva fel? Som svar på din andra fråga, Vanessa är en intern precis som jag. Men hon har väldigt stark tro och har ett otroligt stort hjärta. Hon är från Kanada så vi pratar engelska med varandra som man alltid måste göra. De är lite svårt att uttrycka känslor och annat på engelska men de går bra. Ja nu har de gått en vecka och de känns väldigt konstigt att jag ska vara här så länge som tre månader. Klart att jag saknar er där hemma och jag saknar tryggheten som jag har med er och att alltid veta att jag är älskad av er. Livet här är inte bara lätt och då kan jag längta hem till den säkerhet som jag har där. Men samtidigt känner jag att de här kommer bli något riktigt bra och jag vill satsa helhjärtat och jag tror de är lättare att göra de om man inte har hemlängtan eller känner saknad så därför försöker jag att inte reflektera över hur vida jag längtar hem eller inte.

Svar till Hans: Ja ska försöka ta kort på så många snygga bilar jag kan och skicka dom till dig!

Älskar min familj!


Svarar bara på de kommentarer som är frågor för jag måste svara här i bloggen eller kommentarsfältet men om jag svarar i kommentarsfältet så är de risk att ni inte märker att jag har svarat. Men fortsätt gärna kommentera och ställ hur mycket frågor ni vill.

Kraaamar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar