torsdag 24 februari 2011

Hääärligt

Tjoho! Sitter i min säng och försöker lägga in bilder från dagen men de funkar sådär. Min lilla kamera verkar inte vara speciellt sammarbetsvillig. Dessutom så har min stora kameras vanliga objektiv gått sönder. Tror att de är skräp i så måste hitta nån kameraaffär här som kan kolla på de. Så de är trist!

Idag har vi iaf börjat som vanligt med quiet time och sen hade vi teaching igen. Varje lektion är 2 timmar och vi har 4 teachingtillfällen i veckan. Plus att vi har bibelstudie också. Så de är ganska mycket plugg. Vi har prov varje onsdag kl 18. Så jag kom precis tillbaka från att ha gjort ett prov.

Efter teaching hade vi international prayer och sen hade vi big wednesday och de betyder att någon som går SLS alltså är här i ett år som håller i de. Ibland berättar de om något som de tycker om som tex killen som hade de idag gjorde. Han tyckte väldigt mycket om motorcyklar och racing så han pratade om de. Sen hade han en musiktävling där man skulle gissa titel och artist på låten som spelades och min grupp vann, wiho!


Efter de hade vi lunch och sen åkte vi till en strand i nån annan stad och lärde barn att simma och surfa. De va så galet kul! Vi han surfa lite själva också innan barnen kom och jag lyckades fånga en våg som man säger (catch a wave). Alltså när man åker med på vågen. Dock stod jag bara på knä men nästa gång så!


Simgruppen som jag va med i.

Hanna och våran simelev


Jennie och Hanna med barnen

Jag, Hanna och  våran elev

Graham och hans elev



1 kommentar:

  1. Hoppas att det är varmare i vattnet än det ser ut på bilden,kul och se dig på bild,det vill vi ha mer av,kram moster.

    SvaraRadera