fredag 11 februari 2011

Puss o kram

Imorgon bär de av igen. Dags att hälsa på grannön Moloki. Vi åker här ifrån kl 5.30 imorgon, fredag morgon och ska var där i 10 dagar. Under nästa helg är vi med och anordnar en skatetävling där borta. De ska bli superkul! Mer än så vet vi inte för dom vill att hela resan ska vara en överraskning. Men vi ska göra massa roliga saker iaf!

Så detta blir de sista inlägget på 10 dagar eftersom vi inte får ha med oss datorer så tänkte bara säga jag är så glad att jag har fått den här möjligheten att få åka till Hawaii och jag älskar min familj och mina vänner så mycket och jag saknar er men jag har de samtidigt hur bra som helst här.

Vi hörs om ett tag! Puss och kram på er!

3 kommentarer:

  1. ohhhhhhhh va tråkigt att inte kunna följa dig på hela 10 dagar,men jag förstår ändå varför ni inte får ta med er datorerna,de är ena riktiga tidstjuvar.Ha det så jätttebra glöm inte att föra dagbok på det gammla sättet med papper och penna,älskar dig och tänker och ber för dig kram moster.

    SvaraRadera
  2. väntar på att dessa dagar ska gå fort så vi får höra vad ni gjort.pia

    SvaraRadera
  3. är hur nyfiken som helst på vad ni gjort denna vecka, se fram emot att se vad du skriver.pia

    SvaraRadera