måndag 7 februari 2011

Packning

Idag har jag bara slappat. De blev att vi kollade på Super bawl, nån jättefinal i amerikansk fotboll. De va ganska trevligt men långtråkigt. De få tjejer som va med tröttnade en efter en och gick så tillslut satt jag där själv med ca 10 super taggade killar. Orkade inte gå hem för de regnade så.

Gick tillslut när de blev ett kort uppehåll i de eviga regnet. Sen packade jag mina saker som ska skeppas till Molokai inatt. man får bara ha med sig handbagage på flyget dit så man kan skicka saker som skeppas över. Jag hade ingen liten resväska så fick ta en sopsäck att packa i. Ryggsäcken vill jag ju ha med som handbagage sen.

Imån ska vi fasta på dagen. De gör vi tydligen varje måndag. Fastan är slut kl 17 men innan de får man inte äta någonting.

1 kommentar:

  1. har du inga bilder på dig, det väntar vi på!!!!!
    pia

    SvaraRadera