onsdag 9 februari 2011

Trött

Idag började vi som vanligt med quiet time en timma. Sen hade vi local prayer. Någon av oss interns ska hålla i de en gång och man ber för saker här i området. Efter de hade vi teaching - de är som bibelstudie och vi sitter som på en föreläsning.

Efter de hade vi Feeding the hungry och service team. Jag var i service team igen och de va riktigt jobbigt. Jag och Daniella skulle sätta upp massa tält som vi fått och se om  dom va hela och sen fick vi skrubba dom för de var jättesmutsiga. Så de va riktigt jobbigt! Nu är vi ledig fram till 19 sen ska vi tydligen ha teaching igen. Jag känner verkligen inte för de men de är så de är.

Annars är väl allt bra. Solen skiner idag igen efter två dagar av regn så de är riktigt skönt! Jag hade tänkt gå till Walmarkt en affär som har ungefär allting men de tar tid att åka dit så vet inte om jag hinner de innan teaching. Behöver köpa ett till anteckningsblock och lite andra saker. Känner verkligen för chips också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar