lördag 5 mars 2011

Helg igen!

Fattar inte att de redan är helg igen! Tiden går så galet fort. Idag vaknade vi upp till strömavbrott. Dagen startade med small groups då vi är i mindre grupper om pratar om hur vi har de. Efter de hade vi teaching och vi hade en gäst föreläsare som pratade om evolution. Han var väldigt rolig och intressant. Sen hade vi workshops och jag är ju i Making friends group så idag skrev vi post it lappar med olika uppmuntrande meddelande på och så åkte vi till ett shoppingcenter och satte dom lite överallt. De va väldigt roligt.

Vi slutar alltid kl 15 på fredagar så jag Hanna, Anna, Julia och Matthew åkte och surfade. De va inte så bra väder. Mulet och lite regn men de gick bra iaf. Trodde att jag skulle frysa massa men de gjorde jag bara efteråt när vi kom upp ur vattnet. De va ganska bra vågor. Ganska stora enligt mig så fick mig några rejäla turer ner i vattnet när dom slog omkull mig. Men de gick bra och jag fångade flera stycken. Så jag är glad och stolt. Nu sitter jag på McDonalds med Anna och bloggar. Köpte en choklad milkshake och dom är så galet goda här!

1 kommentar:

  1. du som älskar choklade i allt som går att äta. kan ajg skicka din sida till yvonne och åke.pia

    SvaraRadera