tisdag 15 mars 2011

Söndag 13/3

Vilken äventyrsdag! Gick först på gudstjänst kl 8. De är så knäppt för här går jag till kyrkan kl åtta utan problem men hemma gick jag inte ens när den började kl 10.

I alla fall så efter gudstjänsten vid 11 tiden åkte jag, Sara, Louise, Erica, Jason och Huy till Dimond head. De är en krater som har bildats av ett vulkanutbrott och en av kanterna på kratern är jättehög så man kan gå upp där på en stig och sen på trappsteg och genom en tunnel. Utsikten var hur bra som helst! Man så hela Honolulu och och en massa annat. De tog ca 25 minuter att gå upp och iblad var de riktigt jobbigt men så värt de!

Sen åkte vi vidare till Hanuama bay där vi snorklade. De va hur vackert som helst och vi såg massa fina fiskar. Dock gick min så kallade vattentäta kamera sönder av vattnet så nu har jag ingen kamera här.



Innan vi gick upp

På väg upp till utkiksplatsen

Uppe på utkiksplatsen med Honolulu i bakgrunden

Utsikt

Honolulu

Jag, Louise, Sara, Jason, Erica och Huy

Vi köpte shaved ice efteråt. Så gott för vi va så varma.

Hanuama bay 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar