torsdag 21 april 2011

En vecka kvar

Idag hade vi den bästa teachingen någonsin. Zach E hade den och de handlade om generositet. Han sa massa bra saker och i slutet fick vi vara i par och var och en gå upp till våra rum. Hämta en summa pengar som vi bestämde själva och sedan ta med de ner. Sen skulle man byta pengar med den man var i par med. Galet häftigt och för vissa känslosamt om man fick mycket mer än man hade gett. Jag hade tur och fick två dollar mer än jag gav. Så de var inte så farligt stor skillnad! I alla fall det var en häftig övning.

Sen hade vi också den bästa Big Wednesday någonsin. Collin visade oss en massa filmklipp om olika slags hipphopp dans. Sen lärde han oss några steg. Galet roligt skulle gärna vilja lär mig mer!

Sen i eftermiddags surfade vi men vågorna var riktigt kraftfulla så man blev helt utpumpad efter bara 15 minuter efter att ha blivit halvt dränkt ett antal gånger.

Idag är det exakt en vecka kvar tills jag åker här ifrån. Det är helt galet. Jag kan inte fatta att jag har varit här i 3 hela månader. Kändes som att de va nyss jag kom hit och 3 månader verkade om en evighet. Men samtidigt märker jag att jag har varit här länge för att komma hem känns väldigt konstigt. Och jag känner också lite oro för framtiden och vad jag ska göra när jag kommer hem och i höst. Funderar på att åka med STN i november till Mellanöstern, Egypten, Israel och Jerusalem i en månad. Det hade varit sjukt roligt så kanske att de blir av. Måste tänka på de och be om de ett tag till dock. Och sen måste jag få ett jobb så att jag kan ha råd att åka dit. Men då kan jag inte börja plugga i höst. Vilket jag borde men samtidigt inte riktigt vill än. Oj oj de finns en hel del att tänka på.

I alla fall. Imorgon är de graduation (examensdag) Så då ska vi få diplom och äta mat och massa annat. Nu ska jag snart sova. Hoppas att ni har de bra där hemma! Puss och kram

1 kommentar:

  1. Hej det ska bli så roligt att träffa dig nu när du kommer hem,angående studier till hösten,follow your heart,stor kram moster

    SvaraRadera