måndag 4 april 2011

Filmer från igår

Igår när vi va på stranden så hade Julia en av de nya tjejerna med sig en lite kamera som man kan ha under vatten så vi lekte lite med den. Riktigt kul.

Idag har vi varit på Haleiwa beach hela dagen. Sen ikväll har jag gjort mitt bibelstudie som jag ska ha imån. Det handlar om Guds vilja och varför vissa saker händer och hur de ibland kan vara svårt att de hur Gud kan jobba med oss och genom oss i svåra tider.

Nu är jag solbränd och trött så ska gå till sängs nu. Puss och kram på er!




En bibelvers från mitt bibelstudie, därför är den på engelska men de går ju alltid att kolla upp den själv i en svensk bibel. 

Romarbrevet 8:28
And we know that God causes everything to work together for the god of those who love God and are called according to his purpose for them.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar