lördag 23 april 2011

Har inte skrivit på några dagar så ber om ursäkt för de. Har varit en hektisk vecka med en hel massa prov och inlämningar, uppsatser och hemtentor och så de vanliga livet på det. I onsdags åkte vi och surfade på all interns surf day. Det var kul men vågorna var ganska konstiga. Torsdagen var de Feeding The Hungry igen och det var faktiskt helt okej. Till och med lite roligt. Jag träffade blomster tanten igen och fick pratat lite mer med henne och höra hennes historia. Sen på kvällen var de Graduation! De var hur fint och roligt som helt men jag skriver om de senare när jag fått lite bilder. Idag fredag hade vi teaching på morgonen och sen åkte de workshopsgruppen som jag är med i för att surfa. Dock var de knappt några bra vågor men de var i alla fall något. Imorgon ska jag gå upp riktig tidigt. Tänker inte säga varför än men kan ju säga att de kommer bli mer än spännande. Huh! Aja skriver mer om de imån förhoppningsvis!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar