söndag 10 april 2011

Lördag

Idag har jag tvättat igen. Vi gick några stycken till ett ställe där man tvättar med varmvatten för vi har inte de här. De va skönt för de känns inte som att vissa kläder blir riktigt rena när de inte är varmt vatten.

På förmiddagen drog jag, Lottie, Brittany, Agnes och Mattias till ett shoppingcenter där de finns en massa outlets, alltså ska de vara lite billigare. Så jag syndade och köpte TVÅ par skor. Converse så klart! Köpte lite mer presenter till folk hemma också. Nu sitter jag hemma i sängen och väntar på att Surfers Church ska börja. Har börjat skriva på mitt testimony också som jag ska ha på måndag. Känns väl inte så kul men ska bli skönt att få de gjort.

Ikväll efter Surfers Church ska vi åka på bio med alla som vill och se en film som heter Soul Surfer som handlar om en tjej som är proffs surfare som får armen avbiten av en haj. Men hon fortsätter kämpa och bla bla bla. Det är en sann historia och faktum är att tjejen som de handlar om kom till Him konferensen som vi va på för några veckor sedan. Så de är en kristen film. Tror den kommer vara super bra så se den när den kommer till Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar