tisdag 26 april 2011

48 timmar tills flyget lyfter

Tänkte bara berätta lite snabbt om min måndag. Fasta som vanligt med testimonys och annat. Kl 17 fick vi som vanligt äta igen och vi drog till Maui Mikes som ligger på andra sidan gatan. De har seriöst världens godaste kyckling! Har aldrig smakat någon bättre kyckling!

Har tagit ett test till och mailat in en massa inlämningar. Har också¨packat nästan alla mina kläder och andra saker som jag inte behöver använda mer. Gick snabbare än vad jag trodde vilket var bra. Nu äre dags att sova igen. Imorgon blir de Feeding the Hungry här i Wahiawa.

Igår var vi inne i Mililani och åt frozen yoghurt. De var lite ledsamt att de var min sista gång för de är så galet gott! Vi var nästan alla interns där tillsammans så de var väldigt kul! Gick en snabbis till Walmart för at inhandla de sista presenterna.

Nu blire först duschen och sen sängen :) Puss och kram

1 kommentar:

  1. Vi längtar så efter att få träffa dig igen vi ses på lördag,kramis från moster

    SvaraRadera