torsdag 8 september 2011

Både goda och dåliga nyheter

Eftersom behandlingen de första månaderna kommer att vara väldigt intensiv så kommer de göra att jag inte kommer att kunna fortsätta plugga vilket jag tycker är supertråkigt. Hade ju precis börjat lära känna klassen och flyttat in i lägenheten och allt. Men de är så det är. Där emot har jag blivit lovad att få ha kvar min palts på skolan nästa höst då jag förhoppningsvis kommer må bra nog för att kunna plugga igen. De goda nyheterna är dock att jag på grund av detta lika gärna kan behandlas på Sahlgrenska Universitetssjukhuset i Göteborg så dit får jag åka redan imorgon :) Det ska bli skönt att få komma lite närmare hem och kanske få träffa lite nära och kära.

1 kommentar:

  1. haha, var tvungen o kommentera denna med;)
    JA, va bra att du kommer till Gbg!! Sahlgrenska är ju granne med mig :)
    kommer gärna o hälsar på om du vill ha sällskap någon dag!
    puss!

    SvaraRadera