onsdag 28 september 2011

Behandling imån

Sitter i soffan med datorn och kollar ikapp det som hunnit sändas av Idol de senaste dagarna. Har av någon töntig anledning bestämt mig för att jag ska följa Idol i år. Har ju ändå inte så mycket annat att göra. Har aldrig varit speciellt insatt i Idol innan men nu ska jag bli Idol-nörd. Verkligen helt o-relevant information för er men nu vet ni det i alla fall.

Kvällen har varit riktigt fin, huvudvärken har hållt sig tillbaka och gjort att jag kunnat vara igång. Bea och Louise var här några timmar och lös upp min dag. Sen kom farmor och det blev en riktig familjekväll. Nöjdare än såhär kan jag inte vara med dagen. Precis vad jag behövde för att orka med helgen antar jag. Vet ju som sagt inte helt säkert men ska ju få en ganska stor behandling imån så risken är att jag dom närmsta dagarna kommer må riktigt kasst.

Men nu ska jag njuta av de sista kvällstimmarna innan taxin kommer imån bitti. Ska förhoppningsvis få besök av underbara Karin imån. Ska ju ligga med dropp i ca 5 timmar så då är det ju exemplariskt att ha besök och eftersom hon pluggar i Göteborg så passar de perfekt så imorgon blir nog också en bra dag om inte minst en viktig dag. Det är lätt att vara positiv när man har så många underbara människor runt omkring sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar