onsdag 28 september 2011

Bra dag

Igår var en bra dag. Mådde lite bättre än vanligt och var på provtagning på förmiddagen där de visade sig att mina värden är lite bättre än förra gången vilket betyder att jag inte behöver vara så extrem med mat och sånt dom närmsta dagarna.

Huvudvärken bestämde sig att ta några få pauser och då gick jag en promenad och på kvällen åkte jag  med mamma till Ica. Bara en så vanlig sak som att åka och handla. Mycket trevligt, får passa på att vara ute när mina värden är så pass okej. Hann också fixa lite på rummet så nu är allt inte kaos längre. Men det står fortfarande kartonger här och var i huset. Kändes i alla fall fint att kunna utföra något vettigt en stund.

Idag mår jag väl typ lika dant som igår. Alltså ganska bra, men det är den nedrans huvudvärken som gör att jag inte kan göra så mycket. Så måste ligga i soffan ett tag så att den försvinner och sen kan jag vara uppe en liten stund innan den kommer tillbaka.

Nu sitter jag och väntar på att två underbara flickor ska komma och hälsa på. Så nu är jag glad och nöjd! Det blir en bra dag idag också. Det har jag bestämt! Får passa på att njuta för imorgon blir det behandling igen och den här gången är den stor. Slipper stick i ryggen men kommer få ett stort dropp i flera timmar och sen kan man räkna med att helgen är förstörd. Men man vet aldrig, jag kanske inte kommer reagera så hemskt om jag har tur. Ingen ide att spekulera om de men nu ska jag i alla fall passa på att njuta av den här dagen och underbara vänner!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar