torsdag 22 september 2011

Ett litet tack

Måste bara få säga en sak. Har fått så galet många fina meddelanden och sånt med uppmuntringar och kärlek från folk. Och det betyder verkligen så sjukt mycket. Och när till och med personer man inte ens känner hör av sig och bara säger så grymt fina saker så blir jag alldeles mållös! Hur kan jag ha sån tur, hur kan det finnas så många supergoda människor som lägger ned tid och kraft på mig som dom inte ens träffat.

Vill bara tacka och säga hur mycket det betyder och hur glad och uppmuntrad jag blir. Och hur mitt hopp om världen växer när jag får läsa så fina meddelanden från människor som jag aldrig har pratat med. Som inte har någon minsta skyldighet att stötta mig men som ändå gör det.

Så tack alla mina underbara vänner, ni betyder verkligen så himla mycket, vill att ni ska förstå det. Ni gör verkligen att detta blir så mycket lättare att hantera. Minsta lilla kommentar kan verkligen göra skillnad och att få fina och positiva kommentarer från folk laddar verkligen mitt batteri om man säger så. Min drift att kämpa ökas mer och mer för varje underbar kommentar jag får. Tror inte riktigt att jag lyckats beskriva hur himla tacksam jag verkligen är men hoppas att ni kan förstå, hur mycket ni betyder! Gud är så sjukt god som har omgivit mig med folk som kan hjälpa mig att vara stark och ladda mitt positiva batteri när det börjar ta slut.

Fick ett meddelande av en person idag. "Du har 90% chans plus Gud på din sida." Och det är ju så rätt. Med dom oddsen så finns det ju inget annat än seger. Ordet tacksamhet räcker liksom inte till. Jag har sån galen tur som har så fina vänner och familj och sen dessutom har en Gud som är större än allting. Som har sagt att han kommer vara med mig genom allt. Och det har Han redan bevisat för mig så många gånger och Han slutar aldrig. För det har Han lovat.


"Jag är med er alla dagar intill tidens slut." (Matt 28:20).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar