måndag 12 september 2011

Fin dag

Idag har jag mått ganska bra och varit rätt pigg nästan hela dagen. Orkar ju inte vandra omkring speciellt mycket men har i alla fall varit pigg nog att umgås med folk och de var tur för idag har jag fått besök! Först vid 12 kom Tess och var här en stund på sin lunchrast och se kom pappa på eftermiddagen och nu ikväll har Johanna, Daniel och Adam här så den här dagen har varit riktigt bra om man jämför!

Blir så himla glad av besök och det är roligt att ha några att prata med och få höra lite om världen där ute. Dessutom så går ju tiden snabbare när man har roligt! Annars så har de inte hänt något speciellt idag. Fortfarande dålig aptit men pappa hade med sig farmors hembakta bröd och det går faktiskt alltid ner så då blev jag glad!

Det var väl allt för idag tror jag. Puss o kram

1 kommentar:

  1. Heeej Emma!
    Fick precis reda på här på folkis hur du har det.
    Tänker på dig mycket och ska försöka att be för dig här om det känns okej, det ger ganska bra respons från han där uppe på böner från Mariannelund vill jag tro på!
    Önskar att du kommer kunna hitta ett sätt att trivas bra i det stadium du är nu tills du tillfrisknar och återgår till friska & fantastiska Emma Johansson.
    Jag har en klasskompis, Roger Engman från Umeå, eller "Ume" här som har hade leukemi mellan 2:an och 3:an i gymnasiet. Tror att det kan vara samma sort. Han är hur pigg som helst och lirar volleyboll, basket och badminton som alla andra. Han var dessutom inte borta i 2 1/2 år utan mycket kortare.

    Jag ska till Göteborg i helgen, har tyvärr lite svårt att veta när och hur det blir. Men om det skulle passa kanske man skulle kunna få besöka dig om det inte känns jobbigt.

    Annars så sitter jag ju och muppar i Mariannelund var dag fram till November-lovet åtminstone.

    KRYA! Du är värd det!

    SvaraRadera