torsdag 29 september 2011

God natt

Orkar inte skriva mycket. Var på sjukhuset mellan 9 och 15.30. Fått cellgiftsdropp och extra blod. Hade väldigt lågt med röda blodkroppar vilket gör att blodet syresetts sämre vilket gör att man blir trött och mår dåligt. Så fick en laddning av dom vilket nog är bra eftersom cellgifterna tar en hel del på kroppen nu. Är sjukt trött och har sovit ett par timmar på eftermiddagen. Men tvingar mig själv att vara vaken fram till kvällstabletterna vid 22 så att det blir någon sömn på natten också.

Karin kom förbi sjukhuset ett par timmar idag när jag ändå bara låg där i sängen med slangar överallt. Väldigt trevligt att ha någon att slösa bort tiden med! Fått lite filmer skickade av en släkting så vet tack och lov vad morgondagen kommer gå ut på. Ska bli skönt att bara få slappa, hoppas att jag inte är för trött för det bara. Lär som sagt bli ett par sega dagar nu närmast. Men de är det värt, det är ju en viktig del.

Nu somnar jag snart på tangenterna så ska gå och äta eller nått för att hålla mig vaken ett tag till men. God natt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar