lördag 17 september 2011

Nyss ätit kladdkaka

Blir inte att jag får åka hem i helgen. Kanske på måndag istället. Dom vill ha full koll på att jag mår så bara som det är möjligt när jag ska åka hem. Men mår i alla fall bättre idag, har fortfarande ont vid revbenen på vänster sida men det är inte lika farligt.

Ganska skönt att få vara här ändå när jag är trött och helt svullen sen operationen igår. Sköterskorna tar så bra hand om mig och ibland när dom har tid så bakar dom eftermiddagsfika så har precis ätit kladdkaka. Går ingen nöd på mig just nu så länge jag får ligga i min elektriska säng med fällbar rygg. Är dock jobbigare när man måste upp och röra på sig för då gör de ont. Men de läker nog snart. Dom har ju ändå skurit i mig så speciellt konstigt är de inte.

Pappa kommer hit ikväll och håller mig sällskap och så har jag fått glada besked. Får nämligen finbesök från England i oktober. En underbar tjej som jag fick äran att spendera två månader med på Hawaii! Så det är en sak att se fram emot!!

1 kommentar:

  1. Hej Emma!
    Vi följer dig på bloggen och det är otroligt va bra du skriver, även om vi bor långt bort så stöttar vi dig i din kamp och hoppas du snart får komma hem. Varma kramar från oss alla Stefan, Eva, Simon och Emma.

    SvaraRadera