söndag 11 september 2011

Tidsfördriv

Det gäller ju att ha saker att göra så att man inte sitter o stirrar in i väggen hela dagen. Så har fått lite filmer, böcker och tidningar från familjen. Sen finns ju den fantastiska tv:n med hela 4 kanaler eller vad de är. Såg iaf att de ska gå en kriminalfilm kl 21 ikväll på 4:an så tänkte spana in den om jag inte är för trött. Synd att dom ska sända allt så sent. Haha jag har blivit gammal och gillar att lägga mig tidigt, hm eller ah de kanske kan ha något att göra med att jag är sjuk också. I vilket fall så ser min kväll ut, underhålla mig fram till 21 och sen se film. Älskar kriminalare så har stora förväntningar.

Såg på gäster med gester idag också, rätt kul faktiskt och sen gick de två filmer på raken som var helt okej så mycket tv har de blivit. Har dock underhållit min intellektuella sida också och läst lite Illustrerad Vetenskap. Gav mig till och med på kluringarna på sista sidorna. Klarade ganska många faktiskt, stolt.

Nu skall jag återgå till mitt enformiga sjukhusliv och tycka synd om mig själv. Har dock några trevliga besök att se fram emot i veckan så de blir kul! :D

1 kommentar: