tisdag 25 oktober 2011

Ännu en dag

Denna dagen har varit rätt kass. Fortfarande huvudvärk nästan så fort jag reser mig ur soffan och nu börjar kroppen säga emot. Att ligga ner 24 timmar om dygnet är inget normalt och det känns. Ligger jag ner så värker kroppen, sitter eller står jag upp värker huvudet. Skall in till Sahlgrenska imån för prover igen. Skulle egentligen dit på fredag men fick komma tidigare eftersom jag mår så dåligt. Har ingen ork till någonting. Är trött hela tiden. Jag börjar bli riktigt less på det här nu. Jag behöver få ha några bra dagar då och då för att orka med. Men nu har det varit för dåligt för länge.

Förhoppningsvis är anledningen till att jag inte blir bättre att jag har blodbrist. Brist på röda blodkroppar och då kan det lösas enkelt. Har fått blod ett par gånger redan och det hjälper mycket. Jag borde må bättre än jag gör just nu tycker jag för det var över en vecka sen jag fick den stora behandlingen så jag borde ha repat mig någorlunda. Åtminstone må lite mer som innan jag fick behandlingen men jag mår mycket sämre.

En positiv sak med att vara sjuk är i alla fall att jag har haft tid att fundera ut julklappar till alla. Annars något som brukar ställa till med problem. Tur att man kan vara till någon nytta här hemma. För nu kan jag inte ens laga mat eller diska en liten stund. Känner mig som en zombie som är på dåligt humör. Äh nu ska jag sluta klaga och gå och lägga mig istället. God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar