onsdag 5 oktober 2011

Fika-kväll

Sitter och väntar på att bli upphämtad av Daniel och Adam. Blev bjuden att få komma på kvällsfika hos Daniel med Adam och Alida. Och eftersom jag mår ganska okej så passar jag på. Kommer bli superkul, hoppas bara att huvudvärken håller sig borta, börjar känna den nu men ska lägga mig ner och vila bort den hade jag tänkt. Hoppas att det funkar för det vore underbart att få spendera några timmar med mina fina vänner.

Har varit i stan med mamma idag och köpt skor till henne. Gjorde lite andra ärenden också och handlade lite julklappar faktiskt. Jag mådde ganska bra men var trött och seg och allt jag gör gör jag typ dubbelt så långsamt som nån annan. Och när jag tänker tar det typ dubbelt så lång tid. Men det gör inget för det är kul att komma ut lite. När vi kom hem var vi båda helt slut och parkerade oss i soffan efter lunchen.

Imorgon blir det behandling igen med en hel massa stick så får passa på att njuta av denna kvällen. Så detta får bli dagens inlägg. Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar