fredag 28 oktober 2011

Fredag kväll

Familjen, det är verkligen något värdefullt! Var hos storebrorsan och hans familj ikväll och bjöds på födelsedagsfika då frun i huset nyss fyllt år. Och det är så himla mysigt när hela familjen sitter samlad runt bordet och fikar tillsammans. Och småpratar om allting och sen när man fikat klart drar sig tillbaka till soffan och fortsätter att prata. Och man bara är tillsammans, gör inget speciellt utan bara umgås. Hela min älskade familj. Min mamma och pappa, min lillebror och storebror, min brorsdotter och hennes mamma, min svägerska. Bättre sällskap kan man inte ha en fredagskväll. Det är så tryggt, det är så varmt och kärleksfullt. Jag tackar Gud för att jag har en så fin familj, som ställer upp på varandra och visar sån kärlek. Och jag ber för alla som lever i trasiga familjer att du skall vara med dem Gud.

ensam är inte stark. det är tillsammans som vi överlever. så ta vara på dom runt omkring dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar