måndag 31 oktober 2011

Glad tjej

Idag har varit en riktigt okej dag. Jag har till och med bakat bröd. Ganska bra att det ska jäsa lite då och då för då kan man lägga sig i soffan och ta pauser. Tyvärr så saknades en grej till assistenten så det hela blev lite krångligare än vanligt + att mina händer skakar så att det blir svårt att hålla stilla måtten när jag mäter upp tex salt. Men det slutade i alla fall med goda frukostbullar som jag skall ta upp ur frysen imorgon och grädda så att jag får nybakat bröd till frukost.

Såg för övrigt en väldigt fin film idag. Mannen utan ansikte, låter mer som en kriminalfilm men visade sig vara en gullig och väldigt känslosam film. Rekommenderas starkt! Goda nyheter är också att min hemaska blåsa som jag haft i munnen i över en vecka nu äntligen håller på att försvinna så jag kan äta ordentligt nu och faktiskt kunna njuta av maten. Glad tjej här! Go natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar