onsdag 12 oktober 2011

Tack Gud för en fin dag

Idag har varit en ganska bra dag. Har mått ganska okej. Kan bero på att jag fuskade lite med mina mirakelpiller men det är okej när man får gäster på förmiddagen tycker jag. Det var skönt att kunna sitta och prata och ha trevligt en stund. Annars kan jag inte vara uppe så mycket i taget för då kommer huvudvärken. Känner mig fortfarande väldigt darrig och svag men som sagt antar att det har med tabletterna att göra.

Lagade till och med mat och diskade idag. Men sen var jag trött kan jag säga. Så resten av dagen har varit ganska lugn. Dom ringde från sjukhuset och jag blir inlagd på fredag. Så nu vet jag vad jag ska göra i helgen i alla fall. Tror att jag ska vara där i 4 dygn men det kanske beror lite på. Jag har ingen jättekoll.

Hade som sagt besök idag. En gammal klasskompis och hennes mamma som känner min mamma så det blev dubbeldejt typ. Jag fick en supergullig present. En skål med massa bra grejer i som typ ansiktsmask, choklad och lotion mm. Sånna grejer är verkligen skitkul att få och så himla smidiga presenter. Alltid en positiv grej med att vara sjuk, får massa fina saker och kort. Eller massa kanske var att överdriva men i alla fall kul är det.

Nu är jag väldigt trött så skall gå och lägga mig. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar