tisdag 8 november 2011

Andra dagen

Har legat inne i ca ett och ett halvt dygn av ca 4 nu. Hoppas på att få åka hem på torsdag kväll. Det är jobbigt som vanligt. Fick en spruta i låret igår som värker rejält och idag fick jag sprutan i ryggradsvätskan som jag får med jämna mellanrum. Och inte var det nog med stick där inte för igår var dom tvungen att sätta en nål i armen eftersom jag måste ha två ingångar. En för vätskedroppet och en för cellgiftsdroppet.


Nu har cellgiftsdroppet gått klart så nu får jag lite extra blod för mitt blodvärde var väldigt lågt. Och det kan jag förstå eftersom jag varit trött hela dagen och sov bort halva eftermiddagen. Stackars mamma som kom för att hålla mig sällskap men istället fick sitta och umgås med en sovande dotter. Tur att hon hade handarbetet med sig.
 

Mer spännande än såhär blir det nog inte så nog för idag. Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar