lördag 5 november 2011

Passar på och njuter

Ja det försöker jag verkligen göra. Skall läggas in på måndag igen så nu njuter jag för fullt av dom sista dagarna av "välmående" innan behandlingen. Igår var jag med mamma och handlade mat och lite annat vilket jag nu för tiden tycker är rena nöjet. Sen på kvällen åkte vi över till storebrorsans hus och myste och kollade på Idol med frun i huset och brorsdottern min. Mycket trevligt.

Idag har jag mått sådär på förmiddagen. Varit yr från tabletterna och så men det gick över sen. Kom nyss hem från en fin kväll med underbara vänner. Har verkligen haft kul ikväll och allt kändes som det brukar göra och allt var som vanligt. Härligt! Bästa helgen på mycket länge!

2 kommentarer:

  1. Hej Emma! Jag blev gripen av din historia/livs situation när Eva Karlsson berättade den på mötet för ett tag sedan. Själv har jag ett genfel som gör att min kropp producerar elakartade tumörer som med jämna mellan rum måste operaras bort i njurarna. De får alltså inte bli för stora då de kan smitta andra organ och troligtvis blir utgången då dödlig. Jag har nu inom ett år opererats två gånger, en njure i taget och då blivit buren i bön av många vänner vilket är helt underbart. Kan förstå dina tankar att det är svårt att uttrycka vad man känner. Gud är ändå den trofasta klippan som man får stå på och som alltid håller. Jag är evigt tacksam för att man är frälst och har en framtid hur det än blir. Jag vet inte vilken musiksmak du tycker om men när jag tänkt/bett för dig kommer en sång som jag lyssnat på med Sheri Easter "Hear my Heart" du kan lyssna på den på Youtube. Sheri har själv opererats för bröstcancer och under sin sjukdomstid har hon skrivit en del sånger som är helt underbara. Gud välsigne dig och håll fast! Tron är det som bär genom stormiga vatten. Kram i massor från Ann-Sofie Svensson

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Det var en riktigt kul kväll och det var riktigt härligt att se dig! Hoppas det går bra i Göteborg.

    Kram från Tobias

    SvaraRadera