onsdag 9 november 2011

Uppdate

Sitter i sängen och knaprar på ett smörgåsrån, ni veta sånna där ljusa rutiga. Mumsigt värre med ett glas mjölk till. Lyssnar på go musik också. Har inte lyssnat mycket på musik de senaste på grund av att jag nästan alltid har någon form av huvudvärk. Men nu går det bra vilket är riktigt roligt. Får lyssna ikapp på all ny musik som jag missat nu senaste månaderna.

Annars har det varit en ganska seg dag. Inte mycket action här inte. Dock mår jag bättre än förra gången jag låg inne för denna behandlingen så jag klagar icke. Delar rum med en tjej som inte för speciellt mycket oväsen och då vi även delar på tv:n så kan jag tillägga att hennes programsmak är helt okej, tur för mig.

De dåliga nyheterna är väl att det nu verkar som att jag kanske inte får åka hem försen på fredag. Trodde att det skulle bli imån kväll men antar att dom tycker om mig för mycket så att dom vill ha mig kvar lite längre. Skämt och sido, tur att alla sköterskor är så väldans snälla i alla fall. Synd att sängen är så hård bara, har ingen lust att sova två nätter till i den. Men man kan väl inte ha allt. Nu måste jag springa på toa igen. Får som sagt en massa vätskedropp för att skölja ur cellgifterna så springer fram och tillbaka till toan flera gånger i timmen. Får väl se det från den ljusa sidan, jag får ju lite motion och ligger inte i sängen hela tiden. Näe nu äre brottom, hej på er hörs väl imån! Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar