lördag 7 januari 2012

God förmiddag.


Klockan är 12 och allt är fint. Men nu är jag trött och har ont i tyggen. Har minsann gjort nytta idag på förmiddagen. Fixat i mitt lilla rum, plockat undan och donat. Dock inte dammat och dammsugit för det får jag inte. Haha men mamma kanske kan göra det åt mig snart. Tog upp amaryllisen jag fick av farmor och satte den i en stor rosa flätad skål som jag fått från en fin familj som jag haft massa fina kort och sånt i och blandade ihop det. Vad tycks? Tyvärr syns ju inte den snygga rosa färgen så bra uppifrån, skulle tagit mer från sidan. Aja det var det som fick bli lösningen på både blomma och skål på pytte-bord på samma gång. 

Sen har jag rensat bland alla min smycken. När jag flyttade hem igen så hamnade ju allt bara i en hög. Men nu hänger halsbanden på krokar och örhängena är sorterade och i sina par. Ibland kan man bli effektiv vet ni. Men jag skulle vilja ja en typ örhänges-tavla för alla pluppar och mindre hängen. Nu ligger dom ju bara i massa burkar men det vore roligare om man kunde se dem som på en fin liten anslagstavla liksom. Mycket enklare att veta vad man har då också. Inte för att jag använder smycken alls mycket nu för tiden men ändå. 


Nu har mamma precis kommit hem från affären så snart äre väl lunch. Sen på kvällen kommer mina älskade flickor! Denna dagen är lycka och jag önskar att ni också skall få en mycket fin dag, även om vädret inte var så givmilt. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar