fredag 6 januari 2012

Goda saker för att väga upp det dåliga

Idag kom min finaste Mikaela hit på eftermiddagen och spenderade den med mig till kvällen. Förstår ni hur trevligt det var eller. Vi såg på en helt okej film, "I hate valentines day" och pratade om allt och inget som vanligt. Älskar verkligen den tjejen. Farmor kom oxå ut på eftermiddagen och hade med sig en amaryllis blomma/lök till mig. Hon hade hittat billiga super-söta så hon köpte en till mig. Så himla gulligt jag tycker verkligen om dom vita som denna kommer bli, just nu är det bara 3 lökar på stjälk. Den ska jag nu ta upp till mitt tråkiga rum när jag går o lägger mig. 

Men först mer goda nyheter. Imån för jag besök av inga mindre än två av jordens underbaraste vänner, Karin och Alma. Gamla äkta vänner som jag inte vet vad jag skulle göra utan! Vi ska laga mat på kvällen och mm jag bara längtar. Seeeen på måndag kommer Linnea hit, en kompis från gymnasiet som jag haft mycket grymt kul ihop med. Är jag lyckligt lottad eller vad?!! Mitt immunförsvar är ju kass nu men så länge folk är friska och inte allt för keliga så går det så fint så. 
Jag försöker passa på nu för det är nämligen så att från mitten av nästa vecka till åtminstone januari ut så kommer jag må piss av diverse olika anledningar. Nya sorters behandlingar och grejs så nu när jag mår hyfsat passar jag på. Sen kommer det en skittid och då kan jag minnas. Det är så man överlever gott folk. Hehe kan man märka att jag är på bra humör eller? Tack Gud för vänner som gör livet så mycket lättare och roligare! 
Nu är det hög tid att sova så god natt på er fina människor från en glad tjej.

1 kommentar:

  1. Vad roligt att Du är på gott humör,fina kamrater Du har som tittar till Dig.
    Hoppas att den nya behandlingen
    inte är så jobbig som Du befarar.tänker på Dig

    KRAM mormor

    SvaraRadera