tisdag 3 januari 2012

Himla skit

Nähä det blev inga god nyheter här inte. Mår okej fysiskt men mitt immunförsvar är fortfarande i botten. Bläää! Det är så tråkigt för allt blir så mycket mer komplicerat. Jag kan få blodförgiftning eller minsta lilla infektion av att sticka mig på en nål. Jag kan få en förkylning som inte går över av sig självt av att träffa på en person som kanske inte ens vet att den smittar. Och jag måste hela tiden vara jättenoga med vad jag får äta, hur gammal maten är, hur den är behandlad och en massa regler. inte nog med det. Jag kan också få infektioner av att vistas bland för mycket damm eller gosa med nått av våra husdjur. Tillåt mig att slänga ut en liten klagan. Nu har jag klagat färdigt. Har iaf haft ganska mycket tur hitintills och lyckats hålla mig ifrån det mesta.

Så krama era kära lite extra idag och njut av närkontakt. Puss

2 kommentarer:

  1. Vad jobbigt för dig söta!
    Testa få i dig en MASSA C vitamin.
    du vet det dagliga intaget dom rekomenderar är väl några gram eller något, men egentligen är det FLERA 1000 gram man ska ha i sig. Iallafall är det väldigt bra för immunförsvaret :)

    Låter som en kul organisation du är ute på! kram

    SvaraRadera
  2. åh fina hjärtat. klaga på. men du är stark. finns ingen som klarar detta bättre än du. du är verkligen FANTASTISK. vilken kvinna! jag ser upp till dig!

    SvaraRadera