onsdag 11 januari 2012

Idag, igår inte imorgon

Angående förra inlägget. mina mediciner bryter alltså ner mina muskler och dom går alltså inte att bygga upp igen så länge jag behandlas. Eller snarare dom bryts ändå bara ner igen. Men man kan underhålla dem och det har jag varit dåligt på antagligen som jag skrev i tidigare inlägg. Så även om jag skulle träna massa så hade det inte varit någon idé men ah det är ett moment 22 det där.

Iaf idag tog jag en promenad innehållande massa små ansträngningar. Hehe riktigt sjukgymnastik promenad med höga knän och mini jogg. märkte att jag kan jogga lite grann men det är när man lixom ska skjuta iväg sig och springa som benen bara kollapsar. Och det är läskigt. Men nu är ni väl trötta på att läsa om mina muskler så kan berätta nått annat.

Igår fyllde min storebror år så vi var hos han o hans familj på kvällen och åt semeltårta. Det var trevligt och igår på sjukhuset så visade det sig att mitt immunförsvar bättrat sig så nu kan jag vara lite mer normal igen. så ikväll ska jag följa med pappa till ica och handla. Haha det ser jag alltså som ett nöje nu för tiden. Komma ut bland folk. Sen kommer mitt immunförsvar aldrig vara lika bra som hos nån som e frisk på åtminstone ett par år. Men nu kan jag iaf ta lite mer chanser och det är kul.

Passade på att ta influensa vaccinet igår på sjukhuset när jag hade så bra värden också. Kan ju säga att den nålen kändes patetisk. har ju blivit rätt van vid sticksmärta vid det här laget.

Hoppas att ni har haft en trevlig dag för det har jag. Kram på er fina människor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar