tisdag 24 januari 2012

Tisdag

Tänkte att jag väl får skriva någonting igen. Var på sjukhuset i söndags också och fick cellgifter. Sen är jag ledig nu måndag, tisdag och onsdag. Sen in för behandling torsdag, fredag, lördag och söndag igen. Har mått rätt kasst i helgen men mår bättre nu. Dock har jag fortfarande det där såret i munnen som gör så hemskt ont. Så äter bara sånt som går igenom ett sugrör för tillfället. Fast lagad lunch försöker jag ändå få i mig lite. Man blir ju trött på yoghurt och sånt efter ett tag.

Så mycket mer än det har jag väl inte att säga. Har väldigt låga värden igen men det är så det blir. Så får inte hitta på så mycket men Mikaela kom i alla fall hit igår eftermiddag och lyste upp tillvaron lite. Idag är det sol så måste tvinga ut mig själv en stund sen. Det får ni också göra tycker jag om ni inte redan varit ute. Ha en fortsatt trevlig tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar