tisdag 24 januari 2012

tisdag II

Tar tillbaka det där om att jag mår bättre. Jag mådde bättre igår men idag är det inte så bra. Men jag vet att det är för att jag har blodbrist. Denna typen av cellgift skulle göra att värdena gick ner och det har dom som sagt också gjort. Jag hade lågt redan i söndags och antar att det sjunkit ännu mer nu. Har haft en hemsk huvudvärk hela dagen som inga tabletter rår sig på och är supertrött och har ingen energi alls. Det är alltså brist på röda blodkroppar och det är dom som samlar upp och transporterar syret så om man då har för få så är det inte konstigt att man mår dåligt.

Ska i alla fall in imån vid nio och fylla på. Ska bli så skönt för man märker skillnad på en gång. Får mycket mer ork och slipper huvudvärken. Bra sak är i alla fall att mitt sår i munnen ser ut att börja läka. Det gör fortfarande väldigt ont men svullnaden på kinden har gått ner lite så det borde ju vara ett bra tecken. Har haft det i över en vecka nu så tycker att det är på tiden.

Nu ska jag återgå till att glo på serier tills klockan blir tillräckligt mycket för att jag ska kunna gå och lägga mig. God natt på er!

1 kommentar:

  1. Kära lilla Emma,livet är inte lätt,men Du är stark och tar alla svårigheter väldigt bra.Men det går upp och ner,så imorgon mår Du säkert lite bättre efter påfyllning av de röda.Jag tänker på Dig. KRAM

    SvaraRadera