fredag 20 januari 2012

Trött, trött mer trött

Ligger i sängen och lyssnar på musik. Orkar inte ta mig för mer. Satte upp alla mina örhängen på mitt nya smyckesställ förut. Blev riktigt bra. Inte för att jag använder så mycket smycken nu för tiden.

Var till sjukhuset vid tio, tog prover och fick dagens dos. Kom hem vid ett. Inte gjort mycket sen dess. Är trött som få. Ögonen faller igen så fort dom får en chans. Är yr till och från men det funkar. Tack gud för värk- och illamående-tabletter!

Dumma telefon som vänder på bilderna.


2 kommentarer:

  1. Hej Emma,
    Denna kommentar är från en släkting i Melbourne,Australien.
    Det är ledsamt att läsa om ditt lidande.Men jag beundrar din
    styrka och positiva utsikt.Vi kan bara beda och hoppas att allting går väl för dig.
    Jag har inte pratat mycket Svenska under de 59 år jag nu bott i Australien,så jag hoppas du förstår vad jag säger!
    Kära hälsningar från Järker Görander

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Järker!
      Jag heter Fredrik Görander och är son till din pappa Fritiofs bror Helmer så vi är kusiner. Jag minns inte om vi har träffats någon gång i Olovstorp. Min äldste bror Ture är död sedan flera år tillbaka men Anders, Anita och Stig är i livet.
      Hittade dig på internet och tyckte det skulle vara roligt att kontakta dig. Jag bor i Torshälla utanför Eskilstuna i Södermanland och har 3 st barn, Ninni och tvillingarna Martin och Annika.
      Kära hälsningar / Fredrik Görander
      fredrik_gorander@hotmail.com

      Radera