söndag 19 februari 2012

Glad och pigg idag

Idag har varit en bra dag. Jag tror inte jag mått så här bra på ett par månader minst. Fast har ju fortfarande låga värden så på de viset mår jag inte så bra. Men har varit pigg och glad. Blev väldigt trött nu till kvällen och fick någon konstig huvudvärk så helt perfekt är det ju inte men har knappt mått illa någonting under dagen, bara pytte-lite efter lunchen. Åt mig ganska mätt så det var kanske inte så konstigt. Nu är jag dock supervarm av nån anledning, som om jag hade feber men det är väl tabletterna som påverkar kroppen som dom gör ibland.

Mamma kommenterade flera gånger idag att det är så kul att se mig så pigg och glad. Och jag känner själv hur jag verkligen orkar vara med familjen hela dagen och skoja och prata med dem. Stå ut med pappas dåliga skämt som ändå ibland är roliga men endast om man är på bra humör. Jag har också gjort något lite mer meningsfullt idag. Men kan inte avslöja vad det är här för då blir det förstört. Det måste nämligen vara hemligt ett tag till för en viss person. I alla fall så tog det nästan hela dagen och jag gjorde det med datorn så de var lugnt och inte så ansträngande men ändå roligt och meningsfull. Riktigt kul att orka göra något sånt, annars försöker jag ju bara få tiden att gå genom att kolla på meningslösa serier och filmer. Fast ibland är dom ju bra, jag vill ju jobba med TV sen så kan ju säga att jag pluggar när jag kollar på TV-serier och diverse TV-program.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar