onsdag 15 februari 2012

Live från sahlgrenska

Ligger och fyller på blod. Det behövs verkligen. Har känns hur musklerna blir utmattade av minsta lilla och huvudet känns tungt.
Dagarna går så väldigt fort tycker jag. Av någon anledning känns det som det är måndag idag. Kanske är för att jag mest legat i min säng de senaste dagarna. Hade migrän i måndags så sov bort halva dagen. Det var skönt. Hann precis hem från sjukhuset och ta en migräntablett så att huvudvärken inte blev så fruktansvärd. Och sen en sömntablett på de så löste de sig ganska bra.
Sängen har blivit mitt nya tillhåll istället för soffan. Soffan står ju i vardagsrummet och det är ju bra om man vill ha sällskap. Men de senaste dagarna har jag varit så trött och mått så konstig att jag inte orkat med folk och framförallt ljud.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar