onsdag 8 februari 2012

rubrik

Varit hos sjukhus tandläkaren idag. Har ju det där såret i munnen som jag nämnt innan. Det är på väg att läka nu som tur är men dom ville i alla fall kolla upp det. Annars har jag inte gjort mycket nytta idag. Har varit hemskt trött de senaste dagarna. Tung i huvudet liksom. Då passar det bra att se på film. Har börjat se på alla Harry Potter filmer igen. Jag är egentligen en sådan som inte tycker om att se en film eller läsa en bok mer än en gång eftersom jag tycker det är trist om man vet hur det går. Tur då att jag ganska snabbt glömmer bort hur både filmer och böcker slutar. Nog kommer jag ihåg hur Harry Potter slutar men många detaljer och sånt minns jag inte så då kan det bli ganska spännande igen.

Imorgon skall jag till sjukhuset igen för att ta prover som vanligt och sen träffa läkaren för att prata om nästa del av behandlingen. Det är inte säkert att jag kan börja med den riktigt än för mina värden är så låga. Så antar att det är det som avgörs imån. Själv vet jag inte vad jag tycker. Spelar väl egentligen ingen roll om jag läggs in nästa vecka eller en vecka senare. Får ju lite mer ledigt från behandlingar om jag väntar men det känns samtidigt onödigt.

Nu skall jag fortsätta glo på film så länge jag orkar hålla ögonen öppna så får ni ha en trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar