söndag 25 mars 2012

Äntligen

Nu ska jag strax ringa efter taxi så att jag äntligen får åka hem. Eftersom jag mått väldigt illa från de smärtstillande jag fått så har jag haft svårt med mat och dricka. Hoppades på att få åka hem igår redan men dom tyckte att jag var tvungen att bevisa att jag kan dricka och klara mig utan vätskedropp. Så idag har jag druckit en massa vatten och näringsdrycker. Och jag behöver inte den starka smärtstillande längre så mår bättre av det också. Riktigt skönt! Ska bli trevligt att komma hem och ut. Sitta utomhus en stund och njuta av vädret.

Ska få med mig antibiotika som jag ska fortsätta ta så hoppas jag att det snart ska läka helt. Ska tillbaka redan på tisdag för kontroll och eventuell behandling. Fick trombocyter idag också eftersom jag hade dåligt med det. Det är ju dom som gör att blodet koagulerar.

Hoppas att ni får en fortsatt trevlig dag! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar