söndag 4 mars 2012

Inflyttningsfika

Har nyss sett en film med familjen och nu är jag riktigt trött, som vanligt. Har varit väldigt trött de här senaste dagarna sen jag kom hem från sjukhuset. Ska dit imån igen och ta blodprover för att se att allt står rätt till och om jag behöver någon påfyllning på blod.

Idag åkte hela familjen för att hälsa på moster som precis har flyttat. Vi fick först en väldigt god frukt och grönsaks drink som skulle  vara nyttig. Fick receptet också så ska göra själv här hemma. Vitaminer behövs alltid och det är bra med drinkar när man mår illa så att det är svårt att äta. Sen fick vi prinsesstårta och kakor, riktigt inflyttningsfika.

Nu sitter jag bara och väntar på att få gå och lägga mig. Fast borde ta en dusch först. Men orkar inte riktigt. Jaja det finns värre saker och det vore skönt med en varm dusch för jag är lite frusen. Hej på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar