tisdag 24 april 2012

Baksmälla?

Om jag mådde bättre än på länge igår så har jag mått sämre än på hela veckan idag. Hemsk huvudvärk och illamående. Fick inte ens behålla lunchen. Det är som att jag har haft nån slags baksmälla efter igår. Bara det att istället för att få det efter att ha festat för hårt så räcker det för mig att spendera en kväll i en fåtölj med goda vänner, god mat och andra lugna aktiviteter. Känns inget vidare. Fast vet också att det troligtvis beror lite på några tabletter jag äter nu som får mig att må illa och bli trött. Har sovit mycket idag vilket har varit skönt. Och nu hoppas jag att jag snart ska få sova igen. Så god natt på er.

1 kommentar:

  1. Aldrig får man vara riktigt glad ,men det är bara att bita ihopp och vänta på nästa lilla fest!KRAMAR i mängd sänder mormor

    SvaraRadera