måndag 2 april 2012

Dagens

Det vart minsann en tur till badhuset idag. Trevligt och lilltjejen simmade riktigt långt. Dock blev jag helt slut efter att mest ha suttit och tittat på. Mycket skrik och stim från alla barn. Haft ont i huvudet idag också och ryggvärk som vanligt. Så sen vi kom hem i eftermiddags har jag inte gjort många knop. Inte innan heller för den delen, vaknade tidigt idag också. Kan inte somna om men blir istället trött senare på dagen.

Det är verkligen trevligt med lite miljöombyte. Orkar tyvärr dock bara med nått sånt någon gång i veckan. Och endast någon timma. Men bättre än inget. Imorgon blir det Sahlgrenska kl 10:30. Skönt att ha bra med tid på morgonen. Mer saker har jag väl inte direkt att berätta. Inte mycket intressant som händer här inte. Hoppas på att om några månader kunna få ha lite mer energi. Mer van vid de nya behandlingarna och tabletterna tillsammans med lite längre tid mellan inläggningar och sånt.

Dom säger ju lite då och då att det ska bli bättre, bara efter denna behandlingen men hitintills har det inte riktigt stämt enligt mig. Men man måste ju hålla hoppet uppe. Vore kul att kunna umgås lite mer med vänner och folk i sommar och så när alla kommer hem från skolor och blir lediga från jobb. Idag har jag i alla fall bokat in två dejter till nästa vecka med fina vänner. Så det ser jag fram emot. Nu börjar klockan närma sig läggdags. Ska bli riktigt skönt att få sova och glömma bort värk och tristess.

Hoppas att ni får en fin dag imorgon!

1 kommentar:

  1. Jag vill också ha en dejt!! Hur ser veckan ut? Kram Karin

    SvaraRadera