onsdag 18 april 2012

God natt

Igår var jag hemma hos en mycket fin vän och hälsade på och blev bjuden på fika. Väldigt trevligt och roligt var det. Och idag var jag med mamma på stan lite. Fyndade faktiskt tröjor och ett par jeans idag, halva priset på rea-priset. Inte illa alls. Sa till mamma sen att så här frisk har jag inte känt mig på länge. Lite shopping gjorde susen.

Där emot har jag varit väldigt trött de senaste dagarna och mått illa till och från. Kanske får ta det lite lugnt. Fast sitta och prata med någon i två timmar och sen inte göra något resten av dagen tycker jag är rätt lugnt. Men jag får väl inse att jag inte är frisk helt enkelt. Imorgon ska jag i alla fall till sjukhuset igen för mer prover och kanske behandling. Beror lite på hur mina värden ser ut och så.


Har ingen skrivlust ikväll så nu får det vara bra. Go natt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar