fredag 13 april 2012

Infektion efter infektion

Den ena infektionen avlöser den andra. Fick urinvägsinfektion igår igen. Men slipper ligga inne i alla fall. Trodde igår att jag skulle bli tvungen att göra det. Men det hade verkligen inte varit roligt. Det är den fjärde infektionen under en dryg månad. Helt galet och väldigt jobbigt. Beror väl mycket på att mina värden varit så dåliga ett tag nu och immunförsvaret varit i botten. Fick i alla fall antibiotika och ska dricka massa vatten, igen. Känns som jag jämt ska dricka mängder av vatten. Men vatten är ju bra, dock jobbigt med allt spring på toan.

Mår ändå ganska okej nu. Ingen feber och har fått tillbaka lite energi. På grund av infektionen fick jag aldrig börja äta cellgifts tabletterna igen. Känns rätt skönt för jag mår ju bättre utan, åtminstone för tillfället. Men det är ju inte bra att hoppa över dom för länge.

Nu ska jag sova. Hoppas på en bra dag imorgon. Kan behöva de nu! Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar