torsdag 26 april 2012

Färglös dag

Som sagt seg dag idag. Men har haft lite ork att göra några små saker. Har bland annat målat lite fler ramar som jag köpt på second hand. Diskade glasen till ramarna också. Tagit en promenad mellan regnskurarna och betalat räkningar. Blir inlagd imorgon. Skulle ju egentligen blivit det idag men dom hade så fullt så fick flytta de till imån. Mig kvittar det. Men tycker att det är allra tråkigast att ligga över helgen. Inte lika mycket personal och man får inte välja mellan två maträtter hehe.

Nu funderar jag på vad jag ska hitta på de sista timmarna innan det är tillåtet att lägga sig. Måste packa sjukhusväskan och duscha men det tar tyvärr inte så lång tid. Åh det är dagar som dessa som man ska ha ett badkar. Hade ett i lägenheten jag bodde i några dagar i höstas när jag hade flyttat till skolan. Hann tyvärr aldrig använda det eftersom jag blev inlagd på sjukhus och sen fick flytta hem. Slänger med en bild också som jag redigerat idag. Fotade lite blommor igår med mina makroringar som jag fick i julklapp. Riktigt roliga att experimentera med. Tyvärr är mitt objektiv trasig så det är svårt att få skärpa ibland. Men tror att vissa av bilderna blev rätt lyckade ändå. Puss och kram

Grå och tråkig dag så därför en färglös bild.


1 kommentar:

  1. Vad fin blogglayouten blivit! Riktigt vårig. Vill du bada får du gärna komma hem till oss och bada bubbelbadkar när du vill!

    kram Viktoria

    SvaraRadera