måndag 7 maj 2012

7 maj

Jag vågar knappt säga det men jag känner mig faktiskt lite bättre idag. De senaste dagarna har jag mest legat i soffan med illamående på förmiddagen. Men nu har jag precis varit ute på en liten promenad och har inte känt av något illamående på hela förmiddagen. Tog en tablett mot det förut i och för sig. För utom att vara ute så har jag suttit och kollat runt på massa bloggar och även suttit på tradera och letat scrapbooking prylar. Det är farlig att man bara kan klicka hem något sådär på internet. Men jag lyckades hålla mig i skinnet och tänka efter ordentligt om jag verkligen behövde den där grejen eller om det faktiskt är så billigt som det verkar. Man får ju räkna med fraktkostnaderna också.

På tal om frakt och internetshopping så väntar jag på ett paket som jag hoppas ska komma idag. Det är kläder från H&M som jag beställde för jättelänge sedan. Men ett av plaggen fanns inte i lager för tillfället och eftersom jag valde att få allt i samma paket så fick jag vänta extra länge. Det är bland annat en jeansjacka som jag hoppas ska passa och som jag framför all ska tycka om. Förra våren så provade jag massor av jeans jackor men köpte aldrig någon, ibland kan jag vara lite för petig när det kommer till kläder. Har jag tänkt mig hur det ska se ut så går jag inte med på något annat.

Nu ska jag äta och sen tänkte jag nog gå ut en sväng till, det är varmare idag än igår så man får passa på. Hoppas att ni kan njut av det fina vädret också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar