torsdag 17 maj 2012

Scoutläger

Gissa vad jag har gjort idag. Svårt att gissa kanske men jag har i alla fall varit och hälsat på ett scoutläger

. Jag var ju scoutledare förut och har varit scout så länge jag kan minnas. Så var och hälsade på det gänget som jag brukar va med. Man måste ju få sin årliga dos av scoutläger! Var där hela eftermiddagen och kvällen. Riktig kul men väldigt kallt tyvärr. Hoppas att dom inte fryser allt för mycket i natt i tälten. Måste erkänna att det kändes ganska skönt att få åka hem till en varm säng istället för att sova där som man brukar. Imorgon blir det provtagning på sjukan igen. Undrar hur trött jag.kommer vara efter dagens bravader. Nu är det dags att hoppa in i den varma duschen och tina tårna och sen blir det sängen. God natt

5 kommentarer:

  1. Roligt att Du mår så bra,det är nu som allt vänder till det bättre
    Kramar i mängd från mormor och Olle

    SvaraRadera
  2. Hej Emma! Vill bara tacka dig för din blogg! Min man fick sin diagnos för ett par månader sedan. Din blogg har gett mer och bättre information än de flesta andra. Det är en stor hjälp att följa med dig i din resa, känna igen sig, hoppas och glädjas samtidigt som du tar dagen som den kommer. Vi är gamla - nästan pensionärer - men känslorna är likartade. Tack så hjärtligt och lycka till på resan! En stor kram till dig från Barbara

    SvaraRadera
  3. Det var så mysigt att ha dig där! Vi frös faktiskt ganska mycket, men det var värt det! Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Åh va kul m scoutläger!! Jag hadeoockså velat komma ut men var ju i Stockholm... Men nästa år är det ju stort i Loo - det blir fint! :-)

    SvaraRadera
  5. Ja, det var såå kul att du kom ut till oss och riktigt roligt att du orkade stanna hela dagen!
    Viktoria

    SvaraRadera