söndag 20 maj 2012

Sometimes there isn't an obvious explanation

Har fortfarande den där hemska huvudvärken. Som tur är hjälper de där tabletterna jag provade igår men min lever mår inte bra av alla värktabletter så hoppas att värken ger med sig snart. Kanske att det kan vara så att mitt blodvärde är lågt så att det är därför jag får ont i huvudet. Får olika symptom när jag har lågt Hb. Matthet och huvudvärk är vanligast. Funderade på att ringa sjukhuset redan imorgon och be att få komma in men tror nog att jag väntar till tisdag ändå. Måste ju gå upp tidigt om jag ska ringa till dom imorgon. Och det gör jag bara om jag verkligen måste, skämt och sido. Eller nej det var inget skämt det är sant. Vill absolut inte gå upp tidigt i onödan. 

Här är en liten låt som jag tycker är riktigt fin och bra! Ta er tid att lyssna på den och läs texten. 


Lite av texten på svenska:

Just när du tror att hoppet är förlorat
Och ge upp är allt du har,
Blå blir svart,
Ditt självförtroende är sprucket,
Det tycks inte finnas någon återvändo här ifrån.

Ibland finns det inte en uppenbar förklaring
Varför de heligaste av stjärnor kan känna starkaste hjärtklappning

Det är då man kan bygga en bro av ljus,
Det är när fel blir så rätt
Det är när man inte kan ge upp kampen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar