tisdag 29 maj 2012

Tisdag

Varit ute på en 25 minuters powerwalk med vovven. Riktigt härligt att känna att man faktiskt orkar även om det värker i benen i uppförsbackarna. Tycker faktiskt att jag blivit lite starkare i benen. Kan nu springa upp för en kort backe. Förut kunde jag knappt springa alls, om jag ansträngde mig kunde jag lufs-jobba lite på platt mark. 

Var på sjukan idag och fick cellgifter. Ska börja äta cortison nu igen men bara i fem dagar så det blir förhoppningsvis inte så farligt mycket biverkningar. Har druckit massa vatten idag för att späda ut gifterna så jag inte mår så dåligt imorgon tänkte jag. Hoppas att det funkar och att jag slipper huvudvärk i alla fall vilket annars är en vanlig biverkning för mig.

Fotade lite här om dagen med mina macroringar. Ser ni vad det är?
(maskros som fröar)

1 kommentar: